5 pași care te vor ajuta să mănânci mai multe legume și fructe

5 pași care te vor ajuta să mănânci mai multe legume și fructe

Un studiu al University College London a arătat că persoanele care mănâncă până la șapte porții de legume și fructe  pe zi, se bucură de o sănătate cu mult mai bună decât cei care se delectează mai mult cu carne. Dintre legume și fructe, legumele și salatele se dovedesc a fi, însă, cele mai benefice, neluându-se deloc în considerare vegetalele gătite, conservate sau procesate.
Așadar, legumele și fructele crude sunt cele mai bune pentru noi, însă, deși știm asta, de multe ori ne trezim la finalul zilei, că nu am mâncat nici măcar două porții de crudități.

6

Dacă te întrebi cum să faci să arăți tânăr(ă), să te bucuri de-o sănătate de fier și de o viață de calitate, departe de lipsa cronică de energie, iată câțiva pași prin care poți introduce mai multe fructe și legume în masa ta din fiecare zi.

1. Gândește-te de dinainte – o dietă echilibrată începe la magazin, așa că asigură-te că nu pui în coș junk food, ci mai multe produse sănătoase, legume și fructe. Dacă nu le ai în casă, mâncărurile și snacks-urile nesănătoase nu-ți vor mai face cu ochiul, așa că ai șanse mai mari să mănânci ce trebuie

2. Salatele proaspete pe post de garnitură –  înlocuiește garniturile cu orez, paste sau cartofi cu salate proaspete. Cele mai nimerite sunt cele cu multe frunze verzi, dar poți folosi fără probleme și garnituri din legume fierte la aburi, sau pregătite la grătar

3. Sucurile și smoothie-urile de fructe – dacă nu ești neapărat fan fructe, sigur nu refuzi un suc din fructe proaspete, stoarse, nici un smoothie savuros. Încearcă varianta care ți se potrivește cel mai bine și organismul tău îți va mulțumi.

5 pași care te vor ajuta să mănânci mai multe legume și fructe

4. Înlocuiește snacks-urile cu legume – dacă-ți plac ridichile, le poți folosi pe post de ”ronțănele” la film sau când ai poftă de ceva sărat. Ridichile nu sunt singurele care se încadrează cu succes în această ecuație, ci toate legumele crunchy care-ți plac.

5. O zi fără carne – propune-ți să ai o zi din săptămână sau o masă, din zi, în care să nu pui carne deloc. Dacă te documentezi, vei vedea că mâncărurile vegetariene pot fi la fel de interesante ca și cele cu carne. Plus că sănătatea ta va fi infuzată cu un val de tinerețe 🙂

5 pași care te vor ajuta să mănânci mai multe legume și fructe


Ai mai jos câteva rețete vegetariene:


, , , , , , , , ,

No comments yet.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.